piątek, 24 sierpnia 2012

Autografy

Cześć wszystkim :)
Cieszę się, że przybyło trochę obserwatorów. Dziękuję :)
Dzisiaj czuję się fatalnie. Obudziłam się o 4 nad ranem i nie dałam rady później ponownie zasnąć. Udałam się do salonu o godzinie 5:30 i włączyłam telewizor. Niektóre stacje jeszcze nie pracowały :D Oczywiście obudziłam rodziców, ale na ich korzyść, bo mieli na rano do pracy. Jak się okazuje nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) 
Dzisiaj postanowiłam zaprezentować wam część mojej kolekcji, którą uzbierałam rok temu :) Przez pewien czas z zapałem zbierałam autografy od różnych gwiazd i trochę się już ich nazbierało. Na poniższym zdjęciu prezentuje się kilka perełek :)


6 miesięcy temu zaprzestałam kolekcjonowania, gdyż zabiera to dużo czasu. Ale kto wie? Może jeszcze powrócę do tego zajęcia :) 
Miłego dnia!!! :)

33 komentarze:

  1. Skąd masz autograf Miley Cyrus, Biebera i Hugh'a Laurie (czy jak sie to tam pisze:D) Zapraszam do mnie
    \http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Hugh Laurie mam poprzez e-maila, a od Miley Cyrus i Justina Biebera dostałam poprzez listy :)

      Usuń
  2. a już widziałem takie blogi, że osoby zbierały autografy i pokazywały... one robiły tak, że wysyłały e-maila z prośbą aby dostać autograf i podawały swój adres.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, no można pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję kolekcji :))

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze to znajomości hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje unikatowej olekcji !
    Pierwszy raz widze tak piekny naglowek !! ja tez chne taki ^^
    obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. : o
    też chcę :3 w jaki sposób je zdobyłaś ? *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu autografów :)
    U mnie rozdanie z bransoletkami, jeśli masz ochotę - wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Skad ty je wzięłaś? ; o
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, jak zdobyłaś te autografy? :d Szacun :D

    tez mam takie problemy ze snem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzez e-maile i listy z prośbą o autograf :)

      Usuń
  11. Sporo ich! :O skąd ty je masz?:P

    mental-lithium.blogspot.com
    - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz nawet Dr House, super! Również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje ,bo warto bardzo mądrze piszesz :] hehehe
    Zajrzysz ??
    http://girls25girls.blogspot.com/
    Jeśli sie spodoba to zostań obserwatorem hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. it´s perfect and nice.
    @paquetevistasbi

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne hobby :) Zapraszam do mnie: gabi-feria-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fajne hobby :) I nie zajmuje dużo miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawe, mam nadzieje że powrócisz do tego :)))||


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam, że dopiero ale bardzo dziękuję za przemiłe słowa pod moim nagraniem!:) fajne hobby:) skąd masz autograf biebera?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do siebie :), dopiero zaczynam więc byłoby mi miło gdybyś u mnie zagościła :)
    http://linde-lo.blogspot.com/
    Dodajemy się do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. a z skąd brałaś adresy e-mail ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ci sie to udało?! szacun! :) Zazdroszczę :)

    +Obserwuję:)
    Jeśli Tobie również spodoba się mój blog będzie mi bardzo milo jeśli zechcesz mnie obserwować :);*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile ja bym dała za autograf od Hugh'a Lauriego, och.
    Zapraszam do zaobserwowania : brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę!
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego już nie piszesz?
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń