sobota, 18 sierpnia 2012

Wieszak

Cześć.
Podchodząc kilka dni do zrealizowania pomysłu ozdobienia wieszaka, w końcu to zrobiłam. W mojej szafie znajduje się ogromna ilość identycznych, czarnych, plastikowych wieszaków. Znalazłam jeden drewniany, który uważam, że świetnie wypełni monotonię w mojej szafie :) Jest to oczywiście pracochłonne, ale odczuwam od jakiegoś czasu chęć robienia czegoś kreatywnego. W końcu dla chcącego nic trudnego :)


Do ozdobienia użyłam kleju i beżowej, lśniącej nitki, która jest bardzo wytrzymała. Ostatnio zaczęłam ubóstwiać kokardki i we wszystkim staram się gdzieś je przypinać. Efekt końcowy jest następujący:


I jak wam się podoba? :)
Zachęcam do wyrażania opinii w komentarzach.

Zapraszam również do dołączenia do grona obserwatorów mojego bloga, by być ze mną stale na bieżąco :)
 Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszło : ) obserwuję ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, wszystko z sh:) bardzo fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ładnie to wygląda, ale ja użyłabym jakiegoś innego koloru do oplecenia całego wieszaka, np. czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNIE WYSZŁO:)

    POZDRAWIAM SERDECZNIE;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na wieszak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie:)
    zapraszam do mnie na konkurs z butami holster austraia:)

    OdpowiedzUsuń