piątek, 17 sierpnia 2012

Początek

Witajcie! :)
Jest to mój nowy blog i kolejny z wielu jakie miałam bądź nadal posiadam. Na tym blogu nie będę ograniczać się do jednego tematu. Założyłam tę stronę po to, aby pisać tu o wszystkim, co mnie interesuje i co myślę na dany temat. Tematyka tego bloga jest zatem bardzo elastyczna.

Odchodząc od tematu chciałabym podzielić się z Wami torbą szmacianą ozdobioną przeze mnie:


Jest to zwykła torba, którą można dostać w wielu sklepach. Moja walała się po domu nieużywana, więc postanowiłam na nowo ją zastosować i odświeżyć. Do ozdobienia użyłam atramentu i wstążki, która dopełnia czarno-biały koloryt. I jak Wam się podoba? :)

Zapraszam do dodawania się do Obserwatorów. Dzięki temu będziecie mogli być ze mną na bieżąco! Ja tymczasem zabieram się do ozdabiania wieszaka. Efekt niedługo pojawi się na blogu :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny bloog choć nie ma dużo rzeczy ale to przecierz dopiero początek...
    Oleonore12
    nick ze stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ozdobiłaś tę torbę :) Nie mogę doczekać się wieszaka :) zapraszam na mojego bloga: gabi-feria-land.blogspot.com Nowy post, liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest! powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że to cekiny a tu się okazuje, że atrament :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie to wyszło! <3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sprawa z takim "zrób to sam"! popieram, sama kiedyś ozdobiłam swoją torbę szmaciankę i narysowałam na niej gitarę elektryczną xd
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń